BESPLATNA DOSTAVA I PREUZIMANJE VOZILA OD SADA I VAN RADNOG VREMENA

Koja je minimalna starosna dob za iznajmljivanje putničkog vozila?

Minimalna starosna dob za iznajmljivanje vozila je 21 godina. Za visoke klase vozila minimalna starosna dob je 25 godina. 

Kako mogu rezervisati vozilo?

Vozilo možete rezervisati lično u našoj poslovnici (8-17h),  telefonom, mailom (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)  ili putem formulara na stranici www.primero.ba

Da li mogu rezervisati određenu marku, model i boju vozila?

Rezervisati možete samo kategoriju/grupu vozila. U iznimnim slučajevima i ukoliko je to ostvarivo odobravamo i rezervaciju za određeni model.  

Kako mogu otkazati rezervaciju?

Rezervacija se može otkazati telefonski, mailom, ili lično u našoj poslovnici. Otkazivanje rezervacije je besplatno. 

Koji dokumenti su mi potrebni za iznajmljivanje vozila?

Vazeća vozačka dozvola i lična karta ( ili pasoš ). 

Posjedujem strani pasoš i stranu vozačku dozvolu, da li sa tim dokumentima mogu iznajmiti vozilo?

Vozilo možete iznajmiti sa vazećim dokumentima bez obzira na državu izdavanja dokumenta. 

Da li mogu iznajmiti vozilo sa međunarodnom vozačkom dozvolom?

Međunarodna vozačka dozvola važi samo uz nacionalnu vozačku dozvolu. Izdavanje vozila samo uz međunarodnu vozačku dozvolu bez nacionalne vozačke dozvole nije moguće. 

Planiram da vozilom putujem u inostranstvo, da li to moram naglasiti?

Ukoliko planirate da sa iznajmljenim vozilom prelazite granicu Bosne i Hercegovine obavezno naglasite to prilikom preuzimanja vozila. 

Šta se dešava ukoliko ne prijavim agenciji putovanje u inostranstvo?

Ukoliko ne prijavite rent a car agenciji da ćete sa iznajmljenim vozilom prelaziti granicu, odnosno putovati u inostranstvo, a pritom na vozilu nastane šteta (saobraćajna nesreća i sl.), kvar na vozilu  ili krađa vozila, dužni ste da rent a car agenciji nadoknadite 100 % od eventualne štete, kvara ili krađe. 

Gdje mogu preuzeti i vratiti vozilo?

Vozilo možete preuzeti i vratiti u našoj poslovnici ili uz prethodni dogovor na željenu adresu u Sarajevu. 

Kada mogu preuzeti ili vratiti vozilo?

Uz prethodnu rezervaciju vozilo možete preuzeti 24h dnevno.

Da li se dodatno naplaćuje dostava i preuzimanje vozila na željenoj adresi?

Dostava i preuzimanje vozila na području Sarajeva je besplatna. 

Da li je moguća dostava na adresu VAN RADNOG VREMENA?

Uz prethodnu rezervaciju vozila dostavljamo i van radnog vremena. 

Da li se dodatno naplaćuje dostava i preuzimanje vozila van radnog vremena?

Uz prethodnu rezervaciju ova usluga je besplatna. 

Da li dobijam čisto vozilo?

Vozilo dobijate čisto i u istom stanju ga vraćate. Pranje vozila ukoliko je potrebno, naplaćuje se 6 KM. 

Dobio sam čisto vozilo, a vraćam uprljano. Da li sam dužan da platim pranje vozila i koliko?

Pranje vozila naplaćuje se 6 KM. Intenzivno ili dubinsko pranje naplaćuje se 50 KM.

Da li iznajmljujem vozilo sa punim rezervoarom goriva?

Vozilo se izdaje sa zatečenim stanjem goriva. Dakle, vozilo se također vraća sa zatečenim stanjem goriva, odnosno sa stanjem goriva koje je bilo u rezervoaru prilikom unajmljivanja istog. U protivnom se zaračunava naknada za gorivo koje nedostaje po važećem cjenovniku. 

U rezervoaru po mojoj procjeni ima 20 l više goriva nego pri preuzimanju. Da li mogu da dobijem od vas naknadu za tu količinu goriva.

Ne refundiramo višak goriva. Klijent toči onoliko goriva koliko mu je po svojoj slobodnoj procjeni potrebno za prelazak određenog broja kilometara koji sa automobiliom namjerava preći.

Kako mogu produžiti najam vozila?

Najam vozila mozete produžiti uz saglasnost PRIMERO RENT A CAR agencije.  Kontaktirajte nas pravovremeno,  a najkasnije 48h prije isteka najma. 

Da li je moguće uvijek produžiti najam vozila?

U određenim slučajevima nije moguće produžiti najam. 

Šta ako samovoljno produžim najam, odnosno ukoliko se ne javim agenciji za produžetak najma?

U slučaju da učinite tako, PRIMERO RENT A CAR smatra da ste unajmljeno vozilo otuđili i izvršava prijavu protiv Vas kod nadležnih organa. 

Koliko dugo je moguće kasniti prilikom vraćanja vozila?

Toleriše se maksimalno kašnjenje u trajanju od 1h. Poslije toga zaračunavamo dodatni dan. 

Zakasnio sam 3h sa vraćanjem vozila i naplaćen mi je dodatni dan. Da li mogu zadržati vozilo još 21h?

Najam vozila se zaključuje na najmanje 24h. Nismo u mogućnosti da naplaćujemo kraći period od jednog dana. Vozilo bez naše saglasnosti ne možete zadržati duže od perioda navedenog u ugovoru.

Koja vrsta osiguranja je uključena u cijenu najma?

U cijenu je uključeno kasko osiguranje bez vašeg učešća u nastaloj šteti. Kasko osiguranje važi SAMO uz policijski zapisnik. Ukoliko nema policijskog zapisnika klijent učestvuje u šteti sa 100%. 

U kojim slučajevima KASKO Osiguranje ne važi?

Bez obzira na otkupljenu odgovornost za štetu načinjenu na iznajmljenom vozilu, unajmljivač je odgovoran za:

Štetu načinjenu na vozilu koju je on ili po njemu ovlašteni vozač načinio pod utjecajem alkohola ili droge.

Štetu nastalu na vozilu ukoliko unajmljivač nema policijski zapisnik/štetu nije prijavio nadležnim organima.

Štetu prouzrokuje namjerno ili usljed grube nemarnosti u vožnji. (prevelika brzina, vožnja po neuslovnim putevima i sl.)

Štetu u slučaju da je vozilom upravljala osoba koja nije navedena u Ugovoru o najmu kao dodatni vozač.

Štetu koju ste napravili u inostranstvu, a da agenciji PRIMERO RENT A CAR niste prijavili put u inostranstvo/s namjerom dali pogrešne informacije o putovanju. 

Pukla mi je guma da li vi refundirate popravku tj. kupovinu nove gume?

Sva ostećenja na točkovima, gumama, donjem dijelu/postroju vozila i unutrašnjosti vozila nisu pokrivena KASKO osiguranjem i štetu nastalu u tim slučajevima plaća isključivo klijent. 

Da li osiguranje pokriva štetu na staklima automobila?

Razbijena stakla su odgovornost unajmljivača, osim u slučaju štete/nesreće sa iznajmljenim vozilom. U slučaju da je staklo/a razbijena prilikom provale u vozila radi otuđenja ličnih stvari unajmljivača, opet su stakla odgovornost unajmljivača. 

Da li su mi osigurane lične stvari u automobilu?

PRIMERO RENT A CAR ne odgovara za lične stvari unajmljivača ili vlasništvo ličnih stvari drugih osoba koje je ostavio u vozilu.

Unajmljivač se prilikom potpisivanja Ugovora o najmu izričito odriče svakog zahtjeva koji je proizišao zbog spomenutih gubitaka i s njima povezanim štetama. 

Share
designer17

 


Viber-32 +387 61 923 671 Message-32 info@primero.ba Maps-Copied-32 13 Juni br. 4, Ilidža
SARAJEVO, BIH
ON-LINE REZERVACIJE Facebook-Alt-32
Toggle Bar